3DSecure tehnologija – sigurna kupovina na internetu
Šta je 3DSecure?
3DSecure je besplatna usluga kojom se obezbeđuje povećanje Vaše bezbednosti prilikom plaćanja platnom karticom na internet prodajnim mestima, kod trgovaca koji su uključeni u Mastercard SecureCode i/ili Verified by Visa program. 3DSecure usluga Vam pruža dodatnu zaštitu od neovlašćenog korišćenja Vaše registrovane platne kartice tokom internet transakcije.
Svaki Korisnik Halkbank platnih kartica automatski je registrovan za korišćenje 3DSecure usluge na internet prodajnim mestima koja obezbeđuju sigurnije plaćanje na ovaj način.
Svaki Korisnik Halkbank platnih kartica automatski je registrovan za korišćenje 3DSecure usluge na internet prodajnim mestima koja obezbeđuju sigurnije plaćanje na ovaj način.
Prilikom kupovine na internet prodajnim mestima koja podržavaju usluge sigurne kupovine potrebno je dodatno potvrditi identitet Banci unošenjem jedinstvene identifikacione oznake (dobićete je putem SMS poruke na broj Vašeg mobilnog telefona) koja označava kombinaciju slova, brojeva i/ili simbola i koja se u platnoj transakciji upotrebljava za nedvosmislenu identifikaciju Korisnika u okviru primene 3DSecure tehnologije. Bitno je da Vaš aktuelni broj mobilnog telefona bude isti onaj koji ste zadnji potvrdili Banci kroz svoje matične podatke. Zato je potrebno da na vreme, već sada, proverite i po potrebi ažurirate broj svog mobilnog telefona.
Svoje matične podatke možete ažurirati i putem poziva Kontakt centra Banke na brojeve telefona 0800 100 111 i +381 11 2041 900 Pre toga potrebno je da najbližoj poslovnoj jedinici dostavite potpisanu Saglasnost za izmenu matičnih podataka putem poziva Kontakt centra.
Kako funkcioniše usluga 3DSecure?
• Prilikom kupovine na internet prodajnom mestu, isto se automatski povezuje sa Bankom uz upit da li kartica kojom se obavlja kupovina podržava plaćanje 3DSecure usluge
• Otvara se ekran sa kratkim uputstvom o korišćenju 3DSecure usluge
• Odabirom sledeće opcije otvara se drugi ekran na kom se nalaze osnovni podaci o transakciji, kao i polje za unos jedinstvene identifikacione oznake
• Jedinstvena identifikaciona oznaka stiže do Vas putem SMS poruke (potrebno je posedovati mobilni uređaj sa poslednjim brojem telefona koji ste dostavili Banci kroz svoje matične podatke)
• Unosom jedinstvene identifikacione oznake u predviđeno polje, potvrđujete unos i autentifikovali ste se za trenutnu kupovinu
• Banka informiše internet prodajno mesto o uspešnosti aktivacije i obavljenog postupka autentifikacije
• Internet prodajno mesto nastavlja sa standardnim procesiranjem transakcije i Banci šalje autorzacioni upit o statusu kartice i raspoloživom stanju na računu
• Transakcija se potom odobrava ili odbija u zavisnosti od raspoloživog stanja na računu ili trenutnog statusa kartice.
Verified by Visa usluga
Verified by Visa je besplatna usluga sigurne kupovine VISA karticama na internetu kod trgovaca koji imaju logo

. Svi Korisnici Visa kartica Halkbanke su već registrovani za korišćenje ove usluge. Prilikom korišćenja nije potrebna nova kartica, niti poseban softver na računaru, dok je za aktiviranje i korišćenje usluge neophodno da Halkbanka ima Vaš važeći broj mobilnog telefona.
Mastercard SecureCode usluga
Mastercard SecureCode je besplatna usluga sigurne kupovine Mastercard karticama na internetu kod trgovaca koji imaju logo

. Svi Korisnici Mastercard kartica Halkbanke su već registrovani za korišćenje ove usluge. Prilikom korišćenja nije potrebna nova kartica, niti poseban softver na računaru, dok je za aktiviranje i korišćenje usluge neophodno da Halkbanka ima Vaš važeći broj mobilnog telefona.
Jedinstvena identifikaciona oznaka (OTP kod)
Jedinstvena identifikaciona oznaka (one time password) važi 5 minuta od trenutka slanja. U slučaju da je lozinka istekla ili da ste je pogrešno uneli u predviđeno polje, moći ćete da zatražite slanje nove, klikom na predviđeno polje na formi za 3DSecure. Moguće je pogrešiti ili zatražiti ukupno 3 lozinke za jedno plaćanje, nakon čega nije moguće izvršiti isto plaćanje u narednih sat vremena, a kada vreme istekne moći ćete da pokušate ponovo. Ipak, u međuvremenu, moguće je ponoviti pokušaj plaćanja na internet prodajnom mestu uz asistenciju Službenika naše Banke pozivom na poznate brojeve telefona Kontakt centra 0800 100 111 i +381 11 2041 900