EN | RS

Operater u kontakt centru

Mi u HALKBANK a.d. Beograd cenimo sledeće korporativne vrednosti: disciplinu, poverenje, poštovanje, iskrenost, kvalitet, jednostavnost, efikasnost, razvoj i profesionalizam. Ukoliko ste spremni da sa nama sledite ove vrednosti, pozivamo Vas da postanete deo našeg tima i da se prijavite za sledeću slobodnu poziciju: Saradnik u kontakt centru

mesto rada: Beograd

Vaše aktivnosti će biti:

  • Rad u dnevnim i noćnim smenama
  • Pružanje podrške klijentima Banke davanjem tačnih i preciznih informacija, iz segmenta opštih informacija, platnih kartica, elektronskih servisa
  • Pružanje podrške i saradnja sa kolegama u mreži (filijalama), kao i sa svim sektorima/službama u Centrali Banke
  • Monitoring transakcija u cilju sprečavanja potencijalnih zloupotreba
  • Davanje odgovora na sve dileme i nedoumice klijenata u cilju što efikasnije pomoći i podrške
  • Odgovor na dolazne pozive i pružiti pomoć klijentima u cilju rešavanja njihovih zahteva
  • Davanje predloga za unapređenje procesa i procedura rada.

Znanja i iskustva neophodna za poziciju:

  • Srednja škola, viša škola/fakultet
  • Odlične komunikacijske i prodajne veštine
  • Poznavanje poslovne korespondencije
  • Poznavanje rada na računaru
  • Dobro poznavanje engleskog jezika

Neophodne kompetence:

  • Ciljno orjentisana i visoko motivisana osoba
  • Posvećenost poslu
  • Pozitivan duh i želja za timskim radom
  • Sposobnost prilagođavanja različitim ljudima i zahtevima posla, kao i rad u dinamičnom okruženju
  • Spremnost ka učenju i ličnom/profesionalnom razvoju.

Zaposlenima nudimo:

  • Profesionalnu obuku i usavršavanje
  • Dinamičan i odgovoran posao uz odlične radne uslove i atmosferu
  • Mogućnosti za razvoj i napredovanje
  • Ugovor na određeno vreme

Neophodno je dostaviti CV na srpskom i na engleskom jeziku na hr@halkbank.rs. Biće kontaktirani kandidati koji uđu u uži izbor.