EN | RS

Pitanja

Koji su tehnički preduslovi za korišćenje Mobilnog bankarstva?

Potreban Vam je mobilni uređaj na kojem je omogućen pristup internetu na jednom od sledećih operativnih sistema:

  • Android (minimalna verzija 2.3.3. ili novija)
  • iOS (minimalna verzija 6.1 ili novija)

Kako mogu da postanem korisnik Mobilnog bankarstva?

Da biste postali korisnik Mobilnog bankarstva, potrebno je da popunite zahtev (pristupnicu) u najbližoj filijali ili ekspozituri Halkbanke.

Nakon što Banka obradi Vaš zahtev, potrebno je da instalirate Halkbank m-bank aplikaciju na mobilni uređaj i aktivirate uslugu.

Kako da instaliram Mobilno bankarstvo na mobilni uređaj?

Nakon obrade Vašeg zahteva za Mobilno bankarstvo, Banka će Vam poslati SMS poruku sa linkom lokacije gde se preuzima aplikacija. Osim toga, aplikaciju možete preuzeti na Play Store-u ili Apple Store-u tako što ćete ukucati Halkbank m-bank u pretrazi. Kada se tražena aplikacija pojavi u rezultatima pretrage, odaberite i kliknite opciju Instaliraj.

Kako vršim aktivaciju naloga za Mobilno bankarstvo?

Nakon instalacije aplikacije, aktivirate je unosom aktivacionog koda koji ste dobili na svoju e-mail adresu, nakon čega ćete sami odrediti PIN za dalje korišćenje m-banking aplikacije.

Da li mogu da promenim svoj PIN?

Nakon što pristupite aplikaciji, imate mogućnost da menjate PIN.

Da li Mobilno bankarstvo omogućava plaćanje svih računa ili samo pojedinih?

Mobilno bankarstvo možete koristiti za plaćanje svih računa bez obzira na koga oni glase. Pomoću ove usluge imate pristup svom tekućem računu sedam dana u nedelji, 24 sata dnevno.

Zaboravio sam lozinku, šta da radim?

Da biste ponovo pristupili aplikaciji, potrebno je da se obratite Vama najbližoj poslovnici Banke i zatražite da Vam Banka ponovo dostavi Aktivacioni kod koji ponovo unosite u aplikaciju i birate svoj PIN.

Više puta sam uneo pogrešan PIN i nalog više nije aktivan, šta da radim?

Ukoliko tri puta unesete pogrešan PIN, sistem će izvršiti deaktivaciju naloga. Da biste ponovo pristupili aplikaciji, potrebno je da se obratite Vama najbližoj poslovnici Banke i zatražite da Vam Banka ponovo dostavi Aktivacioni kod koji ponovo unosite u aplikaciju i birate svoj PIN.