EN | RS

Zadovoljstvo klijenata

Vi ste kao klijent u fokusu svih naših poslova i zato su Vaše zadovoljstvo i entuzijazam temelj našeg poslovnog uspeha. Ipak, ponekad se dešava da usluga nije na očekivanom nivou. U takvim situacijama, uvek ste dobrodošli da svoje nezadovoljstvo podelite sa nama. Naši zaposleni su Vam na raspolaganju za pravovremeno rešavanje prigovora i uveravamo Vas da ćemo se maksimalno angažovati kako bismo pronašli najbolje rešenje za Vas.

Kako se podnosi prigovor?

Ako imate prigovor, prvo se obratite svojoj filijali HALKBANKE.


U svakom trenutku možete da podnesete prigovor Službi za upravljanje kvalitetom i prigovorima. Prigovor možete podneti:

  • poštom na adresu HALKBANK a. d. Beograd
  • Služba za upravljanje kvalitetom i prigovorima Milutina Milankovića 9e, 11070 Novi Beograd

  • popunjavanjem brošure za prigovore u filijali
  • slanjem i-mejla na: prigovori@halkbank.rs
  • pozivanjem sledećih brojeva telefona:

 011/ 2041-890; 011/ 2041-933

ili slanjem faksa na: 011/2041-801

Obaveštenje - Realizacija zaštite prava i interesa korisnika finansijskih usluga