Vi ste kao klijent u fokusu svih naših poslova i zato su Vaše zadovoljstvo i entuzijazam temelj našeg poslovnog uspeha. Ipak, ponekad se dešava da usluga nije na očekivanom nivou. U takvim situacijama, uvek ste dobrodošli da svoje nezadovoljstvo podelite sa nama. Naši zaposleni su Vam na raspolaganju za pravovremeno rešavanje prigovora i uveravamo Vas da ćemo se maksimalno angažovati kako bismo pronašli najbolje rešenje za Vas.
Kako se podnosi prigovor?
Ako imate prigovor, prvo se obratite svojoj filijali HALKBANKE.
U svakom trenutku možete da podnesete prigovor Službi za upravljanje kvalitetom i prigovorima. Prigovor možete podneti:
- poštom na adresu HALKBANK a. d. Beograd
Služba za upravljanje kvalitetom i prigovorima Milutina Milankovića 9e, 11070 Novi Beograd
- popunjavanjem brošure za prigovore u filijali
- slanjem i-mejla na: prigovori@halkbank.rs
- pozivanjem sledećih brojeva telefona:
011/ 2041-890; 011/ 2041-933
ili slanjem faksa na: 011/2041-801
Obaveštenje - Realizacija zaštite prava i interesa korisnika finansijskih usluga